• 11-03-2020, 12:29:45
    #1
    Merhabalar,
    Facebook'ta arkadaşımız olmayan birine mesaj attığımızda bildiğim kadarıyla 'mesaj istekleri' bölümüne düşüyor.
    Bu mesajı direkt gelen kutusuna göndermenin bir yolu var mıdır?
    O kişi arkadaşlık isteğini kabul etse dahi önceki mesajımız gelen kutusuna taşınmıyor.
    Yeniden mesaj göndermek de istemiyoruz.
    Bu mesajı görmesini nasıl sağlayabiliriz?
    Teşekkürler.
  • 11-03-2020, 12:35:42
    #2
    Bir yolu yok diye biliyorum. Yeni hesap açıp arkadaşlık işlemlerini önceden halledin ondan sonra mesaj atın.
  • 11-03-2020, 12:46:59
    #3
    Sürekli farklı hesap açarak adını soy adını Selam Naber?, Mesaj Kutuna, Bak Malısın gibi yapın ve arkadaşlık isteği gönderin bence
  • 11-03-2020, 13:11:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Maketplacede ürün satıyorsa sattığı ürüne soru sorabilir, herkese açık paylaşımı varsa yorum yaparak bildirebilirsiniz.
    profli gizli ise, gurup veya sayfalarda yaptığı bir paylaşımı veya yorumu bulup altına yorum yapmalısınız.