Merhabalar,
Facebook'ta arkadaşımız olmayan birine mesaj attığımızda bildiğim kadarıyla 'mesaj istekleri' bölümüne düşüyor.
Bu mesajı direkt gelen kutusuna göndermenin bir yolu var mıdır?
O kişi arkadaşlık isteğini kabul etse dahi önceki mesajımız gelen kutusuna taşınmıyor.
Yeniden mesaj göndermek de istemiyoruz.
Bu mesajı görmesini nasıl sağlayabiliriz?
Teşekkürler.