• 10-03-2020, 16:30:18
    #1
    Merhabalar.
    Telefonumda 2 hat kullanıyordum. 1 hattımı sadece sms almak için kullanıyordm arama yapmıyordum ve haliyle kontör yükleme işlemi uzunca bir süre yapmadım.
    Dün itibariyle hattım çekmiyor ve kapatıldı. Bunu nasıl açtırabilirim ve işlem ücreti varmı. Bilgisi olan arkadaşlar cevaplandırırsa çok sevinirim.
  • 10-03-2020, 16:31:59
    #2
    Şahsen başıma geldi bir daha açamadım. Müşteri hizmetlerini aradığımda bir açılmayacağını ve bir kart almam gerektiği bilgisi verildi.
  • 10-03-2020, 16:32:45
    #3
    kapanan hatlar 1 sene adınıza saklanır. bu süreçte kimlikle bayiye giderek açtırabilirsiniz fakat sanki yeni bir hat alıyormuşsunuz gibi ücretinin ödersiniz.
  • 10-03-2020, 16:32:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hat kapandığı için yeni bir hat çıkartmanız gerek ve ortalama yanılmıyorsam tabi 40 lira gibi bir ücret isteniliyor bütün bu işlemler ya 48 yada 68 lira gibi bir şeydi.
  • 10-03-2020, 16:33:23
    #5
    Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Telefonumda 2 hat kullanıyordum. 1 hattımı sadece sms almak için kullanıyordm arama yapmıyordum ve haliyle kontör yükleme işlemi uzunca bir süre yapmadım.
    Dün itibariyle hattım çekmiyor ve kapatıldı. Bunu nasıl açtırabilirim ve işlem ücreti varmı. Bilgisi olan arkadaşlar cevaplandırırsa çok sevinirim.
    GSM operatörlerinde geri verme denilen bir işlem var. Ücretlendirme ₺60-₺100 aralığında bir şeydi en son.
  • 10-03-2020, 16:35:59
    #6
    1-2 sene önce 80 liraya açtırmıştım. Kimlikle bayiye gidiyorsunuz mevcut numaranıza yeni bir kayıt açılıyor.
  • 10-03-2020, 17:20:37
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kapanan hat, bir daha açılmaz.