Merhabalar.
Telefonumda 2 hat kullanıyordum. 1 hattımı sadece sms almak için kullanıyordm arama yapmıyordum ve haliyle kontör yükleme işlemi uzunca bir süre yapmadım.
Dün itibariyle hattım çekmiyor ve kapatıldı. Bunu nasıl açtırabilirim ve işlem ücreti varmı. Bilgisi olan arkadaşlar cevaplandırırsa çok sevinirim.
Kapanan hattımı nasıl açtırabilirim?
6
●133
- 10-03-2020, 16:31:59Şahsen başıma geldi bir daha açamadım. Müşteri hizmetlerini aradığımda bir açılmayacağını ve bir kart almam gerektiği bilgisi verildi.
- 10-03-2020, 16:33:23GSM operatörlerinde geri verme denilen bir işlem var. Ücretlendirme ₺60-₺100 aralığında bir şeydi en son.Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2020, 16:35:591-2 sene önce 80 liraya açtırmıştım. Kimlikle bayiye gidiyorsunuz mevcut numaranıza yeni bir kayıt açılıyor.