Merhabalar.
Telefonumda 2 hat kullanıyordum. 1 hattımı sadece sms almak için kullanıyordm arama yapmıyordum ve haliyle kontör yükleme işlemi uzunca bir süre yapmadım.
Dün itibariyle hattım çekmiyor ve kapatıldı. Bunu nasıl açtırabilirim ve işlem ücreti varmı. Bilgisi olan arkadaşlar cevaplandırırsa çok sevinirim.