• 09-03-2020, 11:11:11
    #1
    Teşekkür ederim,
  • 09-03-2020, 11:12:57
    #2
    Vazgeçmiştir hocam boşverin başka alıcılara yönelin
  • 09-03-2020, 11:13:04
    #3
    Benim numaram o ya Şaka şaka Seyit'in numarası bu. Ama dilerseniz 2 lira farkla sizi daha iyi dolan-dırabilirim.
  • 09-03-2020, 11:15:49
    #5
    Neyse iyi gördük bari teşekkür ederim
  • 09-03-2020, 11:20:06
    #6
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim numaram o ya Şaka şaka Seyit'in numarası bu. Ama dilerseniz 2 lira farkla sizi daha iyi dolan-dırabilirim.
    Ahhaahahah 😅 r10 mizah da var
  • 09-03-2020, 11:22:37
    #7
    Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim numaram o ya Şaka şaka Seyit'in numarası bu. Ama dilerseniz 2 lira farkla sizi daha iyi dolan-dırabilirim.
    İş yaptırmadan para ödemem hocam o yüzden sıkıntı yok