Scacrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim numaram o ya Şaka şaka Seyit'in numarası bu. Ama dilerseniz 2 lira farkla sizi daha iyi dolan-dırabilirim.
Ahhaahahah 😅 r10 mizah da var