Son gün elimde kalmaması için 10 adet i felan 25 ₺ den vermiştim ürünleri bitirmiştim.
Resimleri buraya ekleyeceğim sizce bu çantaları nerede nasıl bir şekilde satmam lazım
Instagram satışlarındaki korkum kapıda ödeme yapıp kargo yu almayıp kargonun bana geri gelmesi çünki kargocu evinize geldik yoktunuz dediğinde müşteri killanıp şubeye gidip almıyor ve faturası bana kesilmiş olucak sanırım








