Selamın aleyküm arkadaşlar geçen sene bayram da sokağımın başında küçük bir tezgah açarak bir ortakla 3 günde 2 bin TL lik ürün alıp başlamıştım daha sonra ne olduysa bıraktım bu işi Çanta alış fiyati : 14 ₺ 15 ₺ Çanta satış fiyatı : 30 ₺ 35 ₺
Son gün elimde kalmaması için 10 adet i felan 25 ₺ den vermiştim ürünleri bitirmiştim.
Resimleri buraya ekleyeceğim sizce bu çantaları nerede nasıl bir şekilde satmam lazım
Instagram satışlarındaki korkum kapıda ödeme yapıp kargo yu almayıp kargonun bana geri gelmesi çünki kargocu evinize geldik yoktunuz dediğinde müşteri killanıp şubeye gidip almıyor ve faturası bana kesilmiş olucak sanırım