Elimizde ph değeri insan vücudu için iyi oranda bir kaynak var.

İçimi oldukça güzel ve tatlı.

Bunu yerel olarak,bakkal, market vs yerlere pazarlamak ne denli doğru olur ?

Su diyip geçmek istemiyorum çünkü gerçekten boşa akıp giden bir kaynak var ve bunu değerlendirmek istiyoruz.

Fikirlerinizi bekliyorum