Elimizde ph değeri insan vücudu için iyi oranda bir kaynak var.
İçimi oldukça güzel ve tatlı.
Bunu yerel olarak,bakkal, market vs yerlere pazarlamak ne denli doğru olur ?
Su diyip geçmek istemiyorum çünkü gerçekten boşa akıp giden bir kaynak var ve bunu değerlendirmek istiyoruz.
Fikirlerinizi bekliyorum