• 03-03-2020, 15:16:01
    #1
    Merhaba , sizce açık arttırmaya teklif verip , teklifi silmek şikayet açılması gereken bir konu mudur?
    Bilgi verilir , şöyle-böyle sandım veya hocam paramı hesaplamadım denir anlayışla karışılanır ama bence etik değil? Şikayet konusu açıp kırmakta istemiyorum kişiyi

    3- Teklif verdikten sonra teklifi geri çekmek yasaklanmıştır. Satıcıya sıkıntınızı iletip satıcıyı ikna edebilir iseniz teklifinizi ihale devam ederken geri çekebilirsiniz. Aksi takdirde teklif verirken 2 kere düşünün. Teklifleri geri çekmek ban sebebidir.
  • 03-03-2020, 15:17:17
    #2
    Üyeliği durduruldu
    açılması gerekir . Kurallar gereği geri cekemez vermemesi gerekti.
  • 03-03-2020, 15:19:21
    #3
    Karşı taraf mantıklı bir gerekçe sunup , sizinde bunu kabul etmeniz halinde " uzlaşma " sağlanır ki forum yönetiminin de istediği şey budur.

    Şayet " Almaktan vazgeçtim . " , " İlgilenmiyorum . " gibi söylemler ile size gelirse haklı olarak şikayet açabilirsiniz.

    Ama " şikayet konusu açıp da kırmak istemiyorum " demişsiniz , söz bitmiş bence hocam
  • 03-03-2020, 15:20:47
    #4
    - trade verirsiniz hocam böylece bir daha tekrarlamaktan kaçınır ticareti düştüğü için ama şikayet açmak kadarda büyütülmemeli bence
  • 03-03-2020, 15:21:59
    #5
    viarequal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı taraf mantıklı bir gerekçe sunup , sizinde bunu kabul etmeniz halinde " uzlaşma " sağlanır ki forum yönetiminin de istediği şey budur.

    Şayet " Almaktan vazgeçtim . " , " İlgilenmiyorum . " gibi söylemler ile size gelirse haklı olarak şikayet açabilirsiniz.

    Ama " şikayet konusu açıp da kırmak istemiyorum " demişsiniz , söz bitmiş bence hocam
    Ya şöyle hocam , parasından değil hiçbir şey tabiki ama . Keşke bunu yaparken mesaj atsalar veya mesajları hiç olmamış gibi silmeseler . Beğendim üstelik o mesajıda.
    Şöyle bir şey var , parasından değil- silmesede o parada kalmazdı zaten ama. Açık arttırmada bir gerçek ne kadarçok teklifgelirse konudada o kadar ilgi oluyor , biri çıkıp 100TL yazsa . 105 gelmez belki ama 5TL den başlayıp 15mesaj gelse ve en sonda biri 70TL dese , onun 105ten daha fazla bir rakamaulaşma şansı var bana göre.
    Umarım konuyu okuyup verir artık ne diyim
  • 03-03-2020, 15:23:44
    #6
    İnşallah hocam , son söz sizin