Karşı taraf mantıklı bir gerekçe sunup , sizinde bunu kabul etmeniz halinde " uzlaşma " sağlanır ki forum yönetiminin de istediği şey budur.

Şayet " Almaktan vazgeçtim . " , " İlgilenmiyorum . " gibi söylemler ile size gelirse haklı olarak şikayet açabilirsiniz.

Ama " şikayet konusu açıp da kırmak istemiyorum " demişsiniz , söz bitmiş bence hocam