Otomatik şanzıman hk.
7
●136
- 03-03-2020, 01:03:14S.a arkadaşlar, yaklaşık 3 yıldır babamın kullandığı ford ranger aracımız var ( 2009 4 x 2 XLT ) . Genellikle hep memlekette; köyden bağ evine, arada bir ile ve ilçeye çıkmak için kullanıyoruz. Araçta şuan şöyle bir sıkıntı var. Vites kutusunda D N 1 - 2 - 3 yazar ya hani, vites geçişlerinde d ye n ye yakın bir konumda geçiyor, ve o sıralama ile devam ediyor. Bu problemin nedeni ne olabilir ? Çekişte herhangi bir sorun yok gibi görünüyor, aracı servise çıkartmadan önce bir ön araştırma yapmak istedim. Ne olur ne olmaz küçük bir hata yüzünden komple şanzımanı elimize vermesinler.
- 03-03-2020, 01:26:05Şanzımanın modelini tam bilmiyorum, ama tipini sorarsanız tam olarak budur.RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.ciftkabinyedekparca.com/...man,27196.html
Dediğiniz gibi şanzıman sökmek çok ama çok maliyetli. 3 bin gibi bir rakam şanzıman arızası için oldukça düşük bir rakam, hele hele polo için çok düşük kalıyor, sıkıntı tam olarak neydi acaba ?Ayan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 03-03-2020, 01:27:47otomatik vites için switch var vites kolunu ittirdiğinizde bu switch üzerinde ilerler o switch hareket edebiliyor daha önceki otomatik vites arabamda bu şekildeydi

arabamdaki şöyle bir parçaydı sağ ve soldaki vida deliklerinden ileri geri ayarlanabiliyordu sizinkinde böyle birşey mevcutsa o yerinden oynamış olabilir - 03-03-2020, 01:32:01Polo ve clio şanzuman kırıktı hocam tamir edilip kodlandı, arkadaşla hasarlı araba al sat yapıyoruz. Arkadaş bostancı sanayide tamirci, isterseniz numarasını atabilirim ama servise giderseniz 2-3 katı fiyatlar çıkarGazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
