• 03-03-2020, 01:03:14
    #1
    S.a arkadaşlar, yaklaşık 3 yıldır babamın kullandığı ford ranger aracımız var ( 2009 4 x 2 XLT ) . Genellikle hep memlekette; köyden bağ evine, arada bir ile ve ilçeye çıkmak için kullanıyoruz. Araçta şuan şöyle bir sıkıntı var. Vites kutusunda D N 1 - 2 - 3 yazar ya hani, vites geçişlerinde d ye n ye yakın bir konumda geçiyor, ve o sıralama ile devam ediyor. Bu problemin nedeni ne olabilir ? Çekişte herhangi bir sorun yok gibi görünüyor, aracı servise çıkartmadan önce bir ön araştırma yapmak istedim. Ne olur ne olmaz küçük bir hata yüzünden komple şanzımanı elimize vermesinler.
  • 03-03-2020, 01:11:18
    #2
    Şanzıman tipi nedir acaba shift mi dsg mi f18 mi
  • 03-03-2020, 01:24:19
    #3
    Büyük ihtimal beyin yanmış derler hocam, bide kodlarlar ford için fiyat nekadar bilmiyorum ama geçen clio için 3 bin civarı ödedik polo içinde gene 3 bin civarı ödedik. Genelde sadece şanzuman sökmeye 1000-1500 arası istiyorlar
  • 03-03-2020, 01:26:05
    #4
    RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanzıman tipi nedir acaba shift mi dsg mi f18 mi
    Şanzımanın modelini tam bilmiyorum, ama tipini sorarsanız tam olarak budur.

    https://www.ciftkabinyedekparca.com/...man,27196.html



    Ayan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük ihtimal beyin yanmış derler hocam, bide kodlarlar ford için fiyat nekadar bilmiyorum ama geçen clio için 3 bin civarı ödedik polo içinde gene 3 bin civarı ödedik. Genelde sadece şanzuman sökmeye 1000-1500 arası istiyorlar
    Dediğiniz gibi şanzıman sökmek çok ama çok maliyetli. 3 bin gibi bir rakam şanzıman arızası için oldukça düşük bir rakam, hele hele polo için çok düşük kalıyor, sıkıntı tam olarak neydi acaba ?
  • 03-03-2020, 01:27:47
    #5
    otomatik vites için switch var vites kolunu ittirdiğinizde bu switch üzerinde ilerler o switch hareket edebiliyor daha önceki otomatik vites arabamda bu şekildeydi



    arabamdaki şöyle bir parçaydı sağ ve soldaki vida deliklerinden ileri geri ayarlanabiliyordu sizinkinde böyle birşey mevcutsa o yerinden oynamış olabilir
  • 03-03-2020, 01:32:01
    #6
    Gazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanzımanın modelini tam bilmiyorum, ama tipini sorarsanız tam olarak budur.

    https://www.ciftkabinyedekparca.com/...man,27196.html





    Dediğiniz gibi şanzıman sökmek çok ama çok maliyetli. 3 bin gibi bir rakam şanzıman arızası için oldukça düşük bir rakam, hele hele polo için çok düşük kalıyor, sıkıntı tam olarak neydi acaba ?
    Polo ve clio şanzuman kırıktı hocam tamir edilip kodlandı, arkadaşla hasarlı araba al sat yapıyoruz. Arkadaş bostancı sanayide tamirci, isterseniz numarasını atabilirim ama servise giderseniz 2-3 katı fiyatlar çıkar
  • 03-03-2020, 01:48:08
    #7
    Şanzıman selenoidlerine baktırdınız mı ?
  • 03-03-2020, 04:45:31
    #8
    Her üründe söylenen klasik usta cevabı: “Beyni yanmış”