RazadorTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şanzıman tipi nedir acaba shift mi dsg mi f18 mi
Şanzımanın modelini tam bilmiyorum, ama tipini sorarsanız tam olarak budur.

https://www.ciftkabinyedekparca.com/...man,27196.html



Ayan1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük ihtimal beyin yanmış derler hocam, bide kodlarlar ford için fiyat nekadar bilmiyorum ama geçen clio için 3 bin civarı ödedik polo içinde gene 3 bin civarı ödedik. Genelde sadece şanzuman sökmeye 1000-1500 arası istiyorlar
Dediğiniz gibi şanzıman sökmek çok ama çok maliyetli. 3 bin gibi bir rakam şanzıman arızası için oldukça düşük bir rakam, hele hele polo için çok düşük kalıyor, sıkıntı tam olarak neydi acaba ?