• 02-03-2020, 22:49:49
    #10
    Para katlama olaylarına oldum olası inanmamisimdir. Bunu yapan varsa da bu işin erbabı olmuştur diye düşünüyorum. Sanirim sizde benim gibi toysunuz bu konuda. O yüzden hiç riske girmeni önermem hocam
  • 02-03-2020, 22:51:33
    #11
    Banka mobil uygulamanda uygunluk testi formu dolduruyorsun ve alım satım işlemleri için profilin açılmış oluyor. İşi öğrenene kadar çok fazla parayla girmenizi önermem. Gözüme kestirdiğimi düşünce alıp çıkınca satıyorum. Şimdi aldığım hisse korona muhabbetine 1.47'den 1.27'lere düştü. 20 kuruşluk zarar var...
  • 02-03-2020, 22:53:22
    #12
    Vergi olmaz, banka komisyon alır... O komisyonuda çok iyi oturup anlaş yoksa komisyona çalışır durursun.



    Larkolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para katlama olaylarına oldum olası inanmamisimdir. Bunu yapan varsa da bu işin erbabı olmuştur diye düşünüyorum. Sanirim sizde benim gibi toysunuz bu konuda. O yüzden hiç riske girmeni önermem hocam
    Sağlam firmalarla çalışırsan ve hisseyi satarken değil alırken kazanacaksın diğer kuralda sabırdır. Bu 3 kuralı uygularsan paraya para demezsin..
  • 03-03-2020, 00:53:27
    #13
    Hocam merhaba ben bundan 2,3 ay önce denedim baktım vs. Ben hisse alamıyorum yani hisse almak için 10000 bin tl vs yatırmak gerekiyor 5,6 bin tl alacaksan onlara lot deniyor. Ve aldığında takas bankata hesap açıyor banka senin adına her sene oraya para yatırmak zorundasın yoksa el koyuyor veya iptal ediyor bildiklerim bu kadar ben netflix hissesi alacaktım. 1117 tl idi 1 lot o zamanlar.