Vergi olmaz, banka komisyon alır... O komisyonuda çok iyi oturup anlaş yoksa komisyona çalışır durursun.
Para katlama olaylarına oldum olası inanmamisimdir. Bunu yapan varsa da bu işin erbabı olmuştur diye düşünüyorum. Sanirim sizde benim gibi toysunuz bu konuda. O yüzden hiç riske girmeni önermem hocam
Sağlam firmalarla çalışırsan ve hisseyi satarken değil alırken kazanacaksın diğer kuralda sabırdır. Bu 3 kuralı uygularsan paraya para demezsin..