Vergi olmaz, banka komisyon alır... O komisyonuda çok iyi oturup anlaş yoksa komisyona çalışır durursun.



Larkolog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para katlama olaylarına oldum olası inanmamisimdir. Bunu yapan varsa da bu işin erbabı olmuştur diye düşünüyorum. Sanirim sizde benim gibi toysunuz bu konuda. O yüzden hiç riske girmeni önermem hocam
Sağlam firmalarla çalışırsan ve hisseyi satarken değil alırken kazanacaksın diğer kuralda sabırdır. Bu 3 kuralı uygularsan paraya para demezsin..