Bu da nedir? (R10 - angle-down) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu da nedir? (R10 - angle-down)
1
●
116
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu da nedir? (R10 - angle-down)
02-03-2020, 12:26:59
#1
Ucube
Sağ üst tarafta boşta bir buton var ne işe yarıyor bilmiyorum tıkladığınızda bir şey açılmıyor büyük ihtimalle bir hata var giriş yaptığınızda avatarın yanında bulunan buton bu diye düşünüyorum
02-03-2020, 12:31:05
#2
JimmyBey
Üyeliği durduruldu
Bi ise yaramaz sanirim ilk kez gördüm
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler