Konu
Bu da nedir? (R10 - angle-down)
02-03-2020, 12:26:59
#1
Ucube
Sağ üst tarafta boşta bir buton var ne işe yarıyor bilmiyorum tıkladığınızda bir şey açılmıyor büyük ihtimalle bir hata var giriş yaptığınızda avatarın yanında bulunan buton bu diye düşünüyorum