Bu kişi neden banlanmış
16
●529
- 01-03-2020, 01:09:13O da multiymiş: https://www.r10.net/sikayetim-var/21...post1075854053esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca ban gerekçelerini siz de görebilirsiniz. - 01-03-2020, 01:09:58https://i.vgy.me/ezrlg3.pngesrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://i.vgy.me/x8gbc8.png - 01-03-2020, 01:10:00Neden normal üyeler insan değil mi 😊😀esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2020, 01:14:49Yok bea kapalıydı ondan dedim açıldı dendi aylardır bulamadım 😁ondan dedim yoksa insanız yav parayla karakter ölçemeyiz 💎mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam bugün buldum sonunda saolun yorum için 🙂Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-03-2020, 01:29:57Yok hocam kendisi tasarım için ulaştı azıcık demo yaptım sabaha lazım dedi keşke başlamadan önce araştırsaydım. birde kendisi ilk cümlelerinde mevzuya kurumsallıktan girince fena şüphelendim, iyikide araştırmışım 😊MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle