• 01-03-2020, 01:09:00
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Multi
  • 01-03-2020, 01:09:13
    #11
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad peki o neden banlanmış ona da bakar mısın sana zahmet
    O da multiymiş: https://www.r10.net/sikayetim-var/21...post1075854053

    Ayrıca ban gerekçelerini siz de görebilirsiniz.
  • 01-03-2020, 01:09:58
    #12
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad peki o neden banlanmış ona da bakar mısın sana zahmet




    hocam sen nası görüyorsun 😁 normal üyelikler de gözükmüyor diye biliyorum 😊
    https://i.vgy.me/ezrlg3.png
    https://i.vgy.me/x8gbc8.png
  • 01-03-2020, 01:10:00
    #13
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üstad peki o neden banlanmış ona da bakar mısın sana zahmet




    hocam sen nası görüyorsun 😁 normal üyelikler de gözükmüyor diye biliyorum 😊
    Neden normal üyeler insan değil mi 😊😀
  • 01-03-2020, 01:13:17
    #14
    Önceden sadece premium üyelikler görebiliyordu . 1veya2 ay önce herkes görebilir hale geldi
  • 01-03-2020, 01:14:49
    #15
    mehmetunlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden normal üyeler insan değil mi 😊😀
    Yok bea kapalıydı ondan dedim açıldı dendi aylardır bulamadım 😁ondan dedim yoksa insanız yav parayla karakter ölçemeyiz 💎



    Luwexigo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önceden sadece premium üyelikler görebiliyordu . 1veya2 ay önce herkes görebilir hale geldi
    evet hocam bugün buldum sonunda saolun yorum için 🙂
  • 01-03-2020, 01:24:39
    #16
    Yakın zamanda kendisinden herhangi bir dosya vs almadınız umarım.Keylogger falan atıyormuş o yüzden banlanmış son olarak dikkat edin isterseniz bir dosya vs aldıysanız bilgili birisinden yardım alın hocam
  • 01-03-2020, 01:29:57
    #17
    MitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yakın zamanda kendisinden herhangi bir dosya vs almadınız umarım.Keylogger falan atıyormuş o yüzden banlanmış son olarak dikkat edin isterseniz bir dosya vs aldıysanız bilgili birisinden yardım alın hocam
    Yok hocam kendisi tasarım için ulaştı azıcık demo yaptım sabaha lazım dedi keşke başlamadan önce araştırsaydım. birde kendisi ilk cümlelerinde mevzuya kurumsallıktan girince fena şüphelendim, iyikide araştırmışım 😊