esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
üstad peki o neden banlanmış ona da bakar mısın sana zahmet
O da multiymiş: https://www.r10.net/sikayetim-var/21...post1075854053

Ayrıca ban gerekçelerini siz de görebilirsiniz.