2.el Macbook almak mantıklı mı ?
6
●168
- 28-02-2020, 09:04:1710 adet üzeri mac aldım sattım. her ikinci el gibi riskli bir iş. kolay kolay arıza vermiyor. ama en ucuzunu almak da mantıklı değil çünkü piyasası belli. fakat çakallar da çok etrafta parçası pahalı. bütçeniz nedir ona göre öneride bulunayım
- 28-02-2020, 09:11:14önerin için teşekkürler hocam.delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet o çakallarla karşılaştığım için bilene sorayım diye konuyu açtım hocam teşekkür ederim.botadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dikkate alıcam hocam teşekkürler.drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-02-2020, 09:17:02Pil dışında sıkıntı olacağını sanmıyorum. Eğer pil performansı sizin için önemliyse sıkıntı yaşayabilirsiniz. Her yılını dolduran cihazlar gibi 2-3 senede pil ömrü ciddi derecede düşüyor. Bunun haricinde adaptörle kullanacaksanız da sıcaklık değerlerini inceleyin. Yılını ciddi doldurmuşsa fan bakımı gerektirebilir.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2020, 09:18:08yok hocam çokta önemli değil bunu bilmiyordum teşekkür ederim.TDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle