• 28-02-2020, 08:52:47
    #1
    2. El Macbook almak mantıklı mı arkadaşlar sadece iş için kullanıcam Android studio gibi ide lerde sorunsuz kasmadan çalışa bilmek istiyorum. Öneri veya 2.el Macbook ile ilgili bilgisi olan arkadaşları aşağıya bekliyorum kolay gelsin.
  • 28-02-2020, 09:03:09
    #2
    2016 Macbook Pro touch bar 16gb ram kullanıyorum emulator ve ide performansı çift monitör ile anca kurtarıyor. İkinci el alacaksanız bu modelden öncesine bakmayın derim. Yazılım için alıyorsanız depolama alanı en fazla olanı almaya çalışın.
  • 28-02-2020, 09:04:17
    #3
    10 adet üzeri mac aldım sattım. her ikinci el gibi riskli bir iş. kolay kolay arıza vermiyor. ama en ucuzunu almak da mantıklı değil çünkü piyasası belli. fakat çakallar da çok etrafta parçası pahalı. bütçeniz nedir ona göre öneride bulunayım
  • 28-02-2020, 09:09:28
    #4
    Apple'ın 2. el ürünlerinde mutlaka fatura alın yoksa ilerde sıkıntı yaşarsınız
  • 28-02-2020, 09:11:14
    #5
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 adet üzeri mac aldım sattım. her ikinci el gibi riskli bir iş. kolay kolay arıza vermiyor. ama en ucuzunu almak da mantıklı değil çünkü piyasası belli. fakat çakallar da çok etrafta parçası pahalı. bütçeniz nedir ona göre öneride bulunayım
    önerin için teşekkürler hocam.

    botadam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2016 Macbook Pro touch bar 16gb ram kullanıyorum emulator ve ide performansı çift monitör ile anca kurtarıyor. İkinci el alacaksanız bu modelden öncesine bakmayın derim. Yazılım için alıyorsanız depolama alanı en fazla olanı almaya çalışın.
    evet o çakallarla karşılaştığım için bilene sorayım diye konuyu açtım hocam teşekkür ederim.



    drjacob adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple'ın 2. el ürünlerinde mutlaka fatura alın yoksa ilerde sıkıntı yaşarsınız
    dikkate alıcam hocam teşekkürler.
  • 28-02-2020, 09:17:02
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. El Macbook almak mantıklı mı arkadaşlar sadece iş için kullanıcam Android studio gibi ide lerde sorunsuz kasmadan çalışa bilmek istiyorum. Öneri veya 2.el Macbook ile ilgili bilgisi olan arkadaşları aşağıya bekliyorum kolay gelsin.
    Pil dışında sıkıntı olacağını sanmıyorum. Eğer pil performansı sizin için önemliyse sıkıntı yaşayabilirsiniz. Her yılını dolduran cihazlar gibi 2-3 senede pil ömrü ciddi derecede düşüyor. Bunun haricinde adaptörle kullanacaksanız da sıcaklık değerlerini inceleyin. Yılını ciddi doldurmuşsa fan bakımı gerektirebilir.
  • 28-02-2020, 09:18:08
    #7
    TDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pil dışında sıkıntı olacağını sanmıyorum. Eğer pil performansı sizin için önemliyse sıkıntı yaşayabilirsiniz. Her yılını dolduran cihazlar gibi 2-3 senede pil ömrü ciddi derecede düşüyor. Bunun haricinde adaptörle kullanacaksanız da sıcaklık değerlerini inceleyin. Yılını ciddi doldurmuşsa fan bakımı gerektirebilir.
    yok hocam çokta önemli değil bunu bilmiyordum teşekkür ederim.
    • TasariX03
    TasariX03 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.