10 adet üzeri mac aldım sattım. her ikinci el gibi riskli bir iş. kolay kolay arıza vermiyor. ama en ucuzunu almak da mantıklı değil çünkü piyasası belli. fakat çakallar da çok etrafta parçası pahalı. bütçeniz nedir ona göre öneride bulunayım
önerin için teşekkürler hocam.
2016 Macbook Pro touch bar 16gb ram kullanıyorum emulator ve ide performansı çift monitör ile anca kurtarıyor. İkinci el alacaksanız bu modelden öncesine bakmayın derim. Yazılım için alıyorsanız depolama alanı en fazla olanı almaya çalışın.
evet o çakallarla karşılaştığım için bilene sorayım diye konuyu açtım hocam teşekkür ederim.
Apple'ın 2. el ürünlerinde mutlaka fatura alın yoksa ilerde sıkıntı yaşarsınız
dikkate alıcam hocam teşekkürler.