• 26-02-2020, 14:20:48
    #1
    Merhabalar, aliexpressten 3-4 adet ürün alacağım. Maksimum 100 TL'lik bir alışveriş olacak. Nakliye ücretsiz.
    Ne kadar vergi vereceğim geçeceğim aşamalar nelerdir yakın zamanda alışveriş yapan varsa bilgi almak isterim.

    PTT'ye gidip vergi ödeme gibi durumlarımız var mı ?
  • 26-02-2020, 14:22:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ürünleri pm ile gönderme şansını var mı hocam ? Ayrıca aliexpress ten almanız şart mı ?
  • 26-02-2020, 14:26:07
    #3
    40-50 liralık ürün için 17 lira vergi ödemiştim
  • 26-02-2020, 14:28:09
    #4
    Vergi konusunu bilmiyorum ancak Amazondan bu ay bir ürün aldım. UPS kargo gümrükten geçirebilmek için ıslak imzalı dilekçe istedi. Yeni kurallar böyle dediler. Aliexpress'te süreç böyle mi öğrenmek lazım.
  • 26-02-2020, 14:30:13
    #5
    düşük tutarlı ürünlere bile 15 tl vergi geliyor.
  • 26-02-2020, 14:45:14
    #6
    5₺'lik telefon tıkaçlarına 15₺ gümrük verdim o gün bu gündür alışveriÅŸi kestim. Daha önceden bunu almıştım;

    Gayet memnunum fakat o zamanlarda o kadar vergi yoktu.
  • 26-02-2020, 14:45:35
    #7
    Vergiyi ptt sana kargonu teslim ederken alıyor
  • 26-02-2020, 14:57:48
    #8
    Bu arada PTT dağıtım yağıyor mu? Korana virüsü yüzünden bir ara dağıtım durmuştu