Merhabalar, aliexpressten 3-4 adet ürün alacağım. Maksimum 100 TL'lik bir alışveriş olacak. Nakliye ücretsiz.
Ne kadar vergi vereceğim geçeceğim aşamalar nelerdir yakın zamanda alışveriş yapan varsa bilgi almak isterim.

PTT'ye gidip vergi ödeme gibi durumlarımız var mı ?