Merhaba 2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümü mezunuyum ve kendi şirketimde aktif olarak 1 yıldır çalışmaktayım.
2021 ocak ayında askerliğimin tecili bitecek. Tekrar bi üniversite yazsam askerliği uzatabilir miyim bunu çok merak ediyorum.
Eğer askerliği yeni bir üniversite ile uzatamayacaksam bedelli askerlik için başvuru yapacağım.
Askerliği böyle erteleyebilir miyim?
15
●283
- 23-02-2020, 16:42:08Ek olarak maddi imkanin varsa hocam bedelli yapip kurtul. Çünkü cok rahat bir askerlik yapicaksiniz.Berserk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2020, 16:43:17Üyeliği durduruldu2 yıllık mezunlareren1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
28 yaşına kadar tecil ettirilebiliyor artık. - 23-02-2020, 16:44:134 yillik olarak uzatacak hocam zatenlionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle