Berserk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba 2 yıllık bilgisayar programcılığı bölümü mezunuyum ve kendi şirketimde aktif olarak 1 yıldır çalışmaktayım.
2021 ocak ayında askerliğimin tecili bitecek. Tekrar bi üniversite yazsam askerliği uzatabilir miyim bunu çok merak ediyorum.
Eğer askerliği yeni bir üniversite ile uzatamayacaksam bedelli askerlik için başvuru yapacağım.
Ek olarak maddi imkanin varsa hocam bedelli yapip kurtul. Çünkü cok rahat bir askerlik yapicaksiniz.