• 22-02-2020, 17:32:28
    #1
    Merhaba 2 kızım var çok şükür büyük hastalıklarımız yok.
    Fakat biri çok ufak 7 aylık daha çok hasta oluyor geçen ay özel hastanede muane ilaç derken baya masrafım oldu sorun değil iyi olsunlar yeterki.

    Özel sigorta hakkında bilgi almak istiyorum. Ben bağkurluyum özel sigorta yaptırıp kullanan kişilerden yıllık ödeme ve memnunlarmı vs gibi bilgileri rica edicem.

    ALLAH kimsenin evladına kendisine ailesine hastalık göstermesin halimize çok şükür.
  • 22-02-2020, 17:36:18
    #2
    Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba 2 kızım var çok şükür büyük hastalıklarımız yok.
    Fakat biri çok ufak 7 aylık daha çok hasta oluyor geçen ay özel hastanede muane ilaç derken baya masrafım oldu sorun değil iyi olsunlar yeterki.

    Özel sigorta hakkında bilgi almak istiyorum. Ben bağkurluyum özel sigorta yaptırıp kullanan kişilerden yıllık ödeme ve memnunlarmı vs gibi bilgileri rica edicem.

    ALLAH kimsenin evladına kendisine ailesine hastalık göstermesin halimize çok şükür.
    2 çocuğum 7 yaşına kadar özel sigortalıydı.
    Dünya para ödedim. Şimdiki aklım olsa yapar mıydım o konuda kararsızım açıkçası
    Çünkü yine de çok para ödüyorsunuz
  • 22-02-2020, 17:41:39
    #3
    Benim çocuğum da Tamamlayıcı Sağlık sigortası var, yıllık 830 lira ödüyorum. 12 ay boyunca ayakta tedavi masraflarını 10 kere karşılıyor, yatarak tedavide sınırsız. Ayda bir hasta bile olsa 1 yılı çok rahat çıkarıyoruz. Tabi bütün tahlil, röntgen gibi şeyleri de karşılıyor.
  • 22-02-2020, 17:58:13
    #4
    keniShai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim çocuğum da Tamamlayıcı Sağlık sigortası var, yıllık 830 lira ödüyorum. 12 ay boyunca ayakta tedavi masraflarını 10 kere karşılıyor, yatarak tedavide sınırsız. Ayda bir hasta bile olsa 1 yılı çok rahat çıkarıyoruz. Tabi bütün tahlil, röntgen gibi şeyleri de karşılıyor.
    Hangi sigorta?
  • 22-02-2020, 18:03:29
    #5
    830 lira iyiymiş. Hangi sigorta ben de merak ettim. Ben sorduğumda 18 yas altı tek olmaz, ebeveynle birlikte mecbur dediler.
    Özele bir kere gitsen domuz gribi virüs testine 300 lira alıyorlar. Dr da aliyor ayrıca.
  • 22-02-2020, 19:11:46
    #6
    Aksigorta 1200 TL 3 aylık oğlum var, özel hastanede 15 TL dışında ödeme yapmıyoruz. Tamamlayıcı sigorta. Ayrıca ebeveyn olmadan yaptırılabilen tek sigorta diye biliyorum.
  • 22-02-2020, 19:50:14
    #7
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi sigorta?
    Allianz, lakin bireysel değilde çalıştığım şirket indirimli alıyor sanırım. Ben de yıllık 830 TL ödüyorum.