Merhaba 2 kızım var çok şükür büyük hastalıklarımız yok.
Fakat biri çok ufak 7 aylık daha çok hasta oluyor geçen ay özel hastanede muane ilaç derken baya masrafım oldu sorun değil iyi olsunlar yeterki.
Özel sigorta hakkında bilgi almak istiyorum. Ben bağkurluyum özel sigorta yaptırıp kullanan kişilerden yıllık ödeme ve memnunlarmı vs gibi bilgileri rica edicem.
ALLAH kimsenin evladına kendisine ailesine hastalık göstermesin halimize çok şükür.
Çocuklarda özel sigorta HK.
6
●129
- 22-02-2020, 17:32:28
- 22-02-2020, 17:36:182 çocuğum 7 yaşına kadar özel sigortalıydı.Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünya para ödedim. Şimdiki aklım olsa yapar mıydım o konuda kararsızım açıkçası
Çünkü yine de çok para ödüyorsunuz - 22-02-2020, 17:41:39Benim çocuğum da Tamamlayıcı Sağlık sigortası var, yıllık 830 lira ödüyorum. 12 ay boyunca ayakta tedavi masraflarını 10 kere karşılıyor, yatarak tedavide sınırsız. Ayda bir hasta bile olsa 1 yılı çok rahat çıkarıyoruz. Tabi bütün tahlil, röntgen gibi şeyleri de karşılıyor.
- 22-02-2020, 19:50:14Allianz, lakin bireysel değilde çalıştığım şirket indirimli alıyor sanırım. Ben de yıllık 830 TL ödüyorum.zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle