Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba 2 kızım var çok şükür büyük hastalıklarımız yok.
Fakat biri çok ufak 7 aylık daha çok hasta oluyor geçen ay özel hastanede muane ilaç derken baya masrafım oldu sorun değil iyi olsunlar yeterki.

Özel sigorta hakkında bilgi almak istiyorum. Ben bağkurluyum özel sigorta yaptırıp kullanan kişilerden yıllık ödeme ve memnunlarmı vs gibi bilgileri rica edicem.

ALLAH kimsenin evladına kendisine ailesine hastalık göstermesin halimize çok şükür.
2 çocuğum 7 yaşına kadar özel sigortalıydı.
Dünya para ödedim. Şimdiki aklım olsa yapar mıydım o konuda kararsızım açıkçası
Çünkü yine de çok para ödüyorsunuz