• 21-02-2020, 00:40:07
    #1
    Sa:mp'da oyun sunucumuz var ve gamemode'si bu dil ile yazılmış.

    Hangi dildir bu?

  • 21-02-2020, 00:42:25
    #2
    Büyük ihtimalle unity kütüphenesidir
  • 21-02-2020, 00:44:05
    #3
    Pawno hocam kendi halinde bir şey ama yanılmıyorsam c++’a benziyor biraz.
  • 21-02-2020, 00:45:12
    #4
    AkinAy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pawno hocam kendi halinde bir şey ama yanılmıyorsam c++’a benziyor biraz.
    Pawno yalnızca derleyici programın ismi diye biliyorum hocam, ama evet c++ olabilir gibi.
  • 21-02-2020, 00:49:33
    #5
    c#, c++ hatta java bile olabilir.
    edit: include edilmiş libraryleri paylaşırsan daha kolay olur.
  • 21-02-2020, 00:50:20
    #6
    Yok hocam direkt ayrı bir dil bu. Benim için de anlamı ayrı zaten 13-14 yaşında yazılıma bunun ile başladım, öğrendim, o dönem çok mod yazdım RPG modu vs. Günün sonunda şimdi yazılım mühendisliği öğrencisiyiz

    https://www.compuphase.com/pawn/pawn.htm
  • 21-02-2020, 00:50:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Java ve lua ile yazılmış.
  • 21-02-2020, 00:50:56
    #8
    Burada yazılana göre PAWN isimli dili kullanıyormuş.
  • 21-02-2020, 00:51:44
    #9
    SA-MP Sunucularında Kullanılan bir Pawn kütüphanedir.