Yok hocam direkt ayrı bir dil bu. Benim için de anlamı ayrı zaten 13-14 yaşında yazılıma bunun ile başladım, öğrendim, o dönem çok mod yazdım RPG modu vs. Günün sonunda şimdi yazılım mühendisliği öğrencisiyiz

https://www.compuphase.com/pawn/pawn.htm