Oradan yazmanız Bir şeyleri Değiştirmez Bugün açın şikayet varda şikayetinizi yarin öğlen 3 de size dönüş yapıyorlar sabredin telefondan yardırın hocam
Bu sorun ne bir ilk, nede bir son. Bende aynı durumları yaşadım artık bıktırdılar. Bina alt yapısında türk telekom yok dediler. Mecbur kaldık, daha sonra türksat ile çalıştık. Aynı sorunlar devam etti ankaranın göbeginde çözüm üretemiyorlar.