• 14-02-2020, 08:46:03
    #1
    N11 de kuponu bitmeye yakin ve kullanmayacak olan arkadaşlar kuponunuzu kullanma imkanım varsa paylaşabilirmisiniz
  • 14-02-2020, 09:02:59
    #2
    3.000’e 100₺ var.
  • 14-02-2020, 09:10:12
    #3
    Platin üye
    alışverişiniz ne kadar söylerseniz ben ya da başkası direkt verebilir.
  • 14-02-2020, 09:46:58
    #4
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alışverişiniz ne kadar söylerseniz ben ya da başkası direkt verebilir.
    Pc almayi dusunuyorum 3000 tl civari bu yuzden kupon ariyorum



    safakozt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.000’e 100₺ var.
    Kupon kodunuzu paylasma i.kaniniz varmi
  • 14-02-2020, 09:55:43
    #5
    bimizah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pc almayi dusunuyorum 3000 tl civari bu yuzden kupon ariyorum





    Kupon kodunuzu paylasma i.kaniniz varmi
    Kod hesabamı tanımlanıyor koda nasıl erişebilirim.
  • 14-02-2020, 10:15:33
    #6
    safakozt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kod hesabamı tanımlanıyor koda nasıl erişebilirim.
    Kod olarak yok ise bir baskasi kullanamaz sadece senin hesaptan alisveris yapilirsa kullanilir. Kod olarak varsa paylasilabiliyor