Konu
N11 kullanmayıp kuponu olan vaarmı?
14-02-2020, 10:15:33
#6
bimizah
safakozt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kod hesabamı tanımlanıyor koda nasıl erişebilirim.
Kod olarak yok ise bir baskasi kullanamaz sadece senin hesaptan alisveris yapilirsa kullanilir. Kod olarak varsa paylasilabiliyor