• 13-02-2020, 22:31:28
    #1
    2012 de domain reglemiştim herhangi bir sorunla karşılaşmamıştım.O gün bugündür hiç girmedim sitelerine,bir bakayım dedim baya ucuz bir kampanya gördüm.

    https://www.yoncu.com/sinirsiz_host

    Bu fiyata neredeyse sadece domain regleyenler var.Ucuz etin yahnisi mi olur sonu yoksa iş görür mü? Kullanan arkadaşlar fikir verirse sevinirim...
  • Kabul Edilen Cevap
    • 0 Beğeni
      KuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Sunucu barındırıyorum gayet de memnunum.
      Fiyatlar gayet makul geldi hocam doğrusu ondan bir sorayım dedim.

      erdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      cpu sınırı fln varmı ben göremedimde
      Ben de göremedim

      Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Godaddy tek geçerim.
      Hocam godaddy bazen problem çıkarıyor benim kart yabancı lokasyonlu hesaplarda kullanıldı,o yüzden pek cesaret edemiyorum.

      Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Yöncü eskidir. Hakkında olumlu yada olumsuz birçok yorum vardır memnun kalanıda var kalmayanı da
      Baya eski hocam o yüzden şuan kullanan varsa bilgi almak istedim.Dediğim gibi 2012 de kullandım ben bir sıkıntı yaşamamıştım.
  • 13-02-2020, 22:33:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Başlığa yanıt olarak; bilmeyiz
  • 13-02-2020, 22:33:21
    #3
    Sunucu barındırıyorum gayet de memnunum.
  • 13-02-2020, 22:34:30
    #4
    cpu sınırı fln varmı ben göremedimde
  • 13-02-2020, 22:35:38
    #5
    Godaddy tek geçerim.
  • 13-02-2020, 22:36:57
    #6
    Yöncü eskidir. Hakkında olumlu yada olumsuz birçok yorum vardır memnun kalanıda var kalmayanı da
  • 13-02-2020, 22:39:55
    #7
    Üyeliği durduruldu
    hocam çok kez kullandım hizmet ve desteklerinde şuana kadar hiç bir kötüleme yapacak bir olay yaşamadım.
    destek bakımından çok iyiler.
  • 13-02-2020, 22:40:45
    #8
    Yöncü ucuz ama müşteri destekler bir tane maddeleri yok külhanbeyi
  • 13-02-2020, 22:42:15
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    KuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sunucu barındırıyorum gayet de memnunum.
    Fiyatlar gayet makul geldi hocam doğrusu ondan bir sorayım dedim.

    erdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cpu sınırı fln varmı ben göremedimde
    Ben de göremedim

    Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy tek geçerim.
    Hocam godaddy bazen problem çıkarıyor benim kart yabancı lokasyonlu hesaplarda kullanıldı,o yüzden pek cesaret edemiyorum.

    Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yöncü eskidir. Hakkında olumlu yada olumsuz birçok yorum vardır memnun kalanıda var kalmayanı da
    Baya eski hocam o yüzden şuan kullanan varsa bilgi almak istedim.Dediğim gibi 2012 de kullandım ben bir sıkıntı yaşamamıştım.