Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
Sunucu barındırıyorum gayet de memnunum.
Fiyatlar gayet makul geldi hocam doğrusu ondan bir sorayım dedim.
cpu sınırı fln varmı ben göremedimde
Ben de göremedim
Hocam godaddy bazen problem çıkarıyor benim kart yabancı lokasyonlu hesaplarda kullanıldı,o yüzden pek cesaret edemiyorum.
Yöncü eskidir. Hakkında olumlu yada olumsuz birçok yorum vardır memnun kalanıda var kalmayanı da
Baya eski hocam o yüzden şuan kullanan varsa bilgi almak istedim.Dediğim gibi 2012 de kullandım ben bir sıkıntı yaşamamıştım.