KuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucu barındırıyorum gayet de memnunum.
Fiyatlar gayet makul geldi hocam doğrusu ondan bir sorayım dedim.

erdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cpu sınırı fln varmı ben göremedimde
Ben de göremedim

Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Godaddy tek geçerim.
Hocam godaddy bazen problem çıkarıyor benim kart yabancı lokasyonlu hesaplarda kullanıldı,o yüzden pek cesaret edemiyorum.

Blacksheep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yöncü eskidir. Hakkında olumlu yada olumsuz birçok yorum vardır memnun kalanıda var kalmayanı da
Baya eski hocam o yüzden şuan kullanan varsa bilgi almak istedim.Dediğim gibi 2012 de kullandım ben bir sıkıntı yaşamamıştım.