• 06-02-2020, 11:20:50
    #1
    E-arşivden faturayı kesiyorum mail gönderme yok indirme yok anca küçültüp prtsc (Print Screen) ile alıyorum paintten kaydedip gönderiyorum yok mu başka bir çözümü
  • 06-02-2020, 11:21:43
    #2
    mail gönderme vs olması lazım şuan e fatura sistemleri üzerine calısıyorum da hangi entegratör üzerinden kesiyosunuz faturalarınızı
  • 06-02-2020, 11:24:10
    #3
    Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail gönderme vs olması lazım şuan e fatura sistemleri üzerine calısıyorum da hangi entegratör üzerinden kesiyosunuz faturalarınızı
    https://earsivportal.efatura.gov.tr/ üzerinden kesiyorum hocam.
  • 06-02-2020, 11:25:56
    #4
    normalde bu portalda gönderdikten sonra gonderilenler kısmında seçim ekranı geliyor orda kestiğiniz faturayı seçip indirip gönderebiliyosunuz
  • 06-02-2020, 11:28:23
    #5
    Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    normalde bu portalda gönderdikten sonra gonderilenler kısmında seçim ekranı geliyor orda kestiğiniz faturayı seçip indirip gönderebiliyosunuz
    İndir dediğim de html olarak çıkıyor.
  • 06-02-2020, 11:28:56
    #6
    EFatura Goruntuleyici programını indirerek. pdf olarak kaydetip mail olarak gönderebilirsiniz.

    Not: E-arşiv faturada otomatik mail entegrasyonu bulunmamaktadır. Sadece E-fatura mükkelleflerinde geçerlidir.
    Aklınıza takılan başka sorılarda dönüş yapabilirsiniz.
  • 06-02-2020, 11:30:05
    #7
    INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFatura Goruntuleyici programını indirerek. pdf olarak kaydetip mail olarak gönderebilirsiniz.

    Not: E-arşiv faturada otomatik mail entegrasyonu bulunmamaktadır. Sadece E-fatura mükkelleflerinde geçerlidir.
    Aklınıza takılan başka sorılarda dönüş yapabilirsiniz.
    EFatura görüntüleyici nedir biraz daha bilgi verir misiniz?
  • 06-02-2020, 11:34:41
    #8
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EFatura görüntüleyici nedir biraz daha bilgi verir misiniz?
    E-fatura Görüntüleyici: E-arşiv portalında kesmiş olduğunuz fatura xml formatında olduğundan dolayı bu program sayesinde xml dosyasını açarak pdfye dönüştürme ve görüntülemeye yarayan bir programdır.
    Buradan İndirebilirsiniz.
    Detaylara Buradan Bakabilirsiniz.

    https://ebelge.gib.gov.tr/anasayfa.html



  • 06-02-2020, 11:41:31
    #9
    INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-fatura Görüntüleyici: E-arşiv portalında kesmiş olduğunuz fatura xml formatında olduğundan dolayı bu program sayesinde xml dosyasını açarak pdfye dönüştürme ve görüntülemeye yarayan bir programdır.
    Buradan İndirebilirsiniz.
    Detaylara Buradan Bakabilirsiniz.

    https://ebelge.gib.gov.tr/anasayfa.html



    hocam indirdim xml dosyasını görüyor aç dediğim zaman açıyorum xml kodları çıkıyor ama bunu nasıl pdf yapacağım nasıl indireceğim bilgim yok bunun hakkında da bir yazı bulamadım site de