E-arşivden fatura kaydetme
11
●316
- 06-02-2020, 11:21:43mail gönderme vs olması lazım şuan e fatura sistemleri üzerine calısıyorum da
hangi entegratör üzerinden kesiyosunuz faturalarınızı
- 06-02-2020, 11:24:10https://earsivportal.efatura.gov.tr/ üzerinden kesiyorum hocam.Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2020, 11:25:56normalde bu portalda gönderdikten sonra gonderilenler kısmında seçim ekranı geliyor orda kestiğiniz faturayı seçip indirip gönderebiliyosunuz
- 06-02-2020, 11:28:23İndir dediğim de html olarak çıkıyor.Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2020, 11:30:05EFatura görüntüleyici nedir biraz daha bilgi verir misiniz?INPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-02-2020, 11:34:41E-fatura Görüntüleyici: E-arşiv portalında kesmiş olduğunuz fatura xml formatında olduğundan dolayı bu program sayesinde xml dosyasını açarak pdfye dönüştürme ve görüntülemeye yarayan bir programdır.Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buradan İndirebilirsiniz.
Detaylara Buradan Bakabilirsiniz.
https://ebelge.gib.gov.tr/anasayfa.html
- 06-02-2020, 11:41:31hocam indirdim xml dosyasını görüyor aç dediğim zaman açıyorum xml kodları çıkıyor ama bunu nasıl pdf yapacağım nasıl indireceğim bilgim yok bunun hakkında da bir yazı bulamadım site deINPUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle