Alperen5034 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail gönderme vs olması lazım şuan e fatura sistemleri üzerine calısıyorum da hangi entegratör üzerinden kesiyosunuz faturalarınızı
https://earsivportal.efatura.gov.tr/ üzerinden kesiyorum hocam.