• 02-02-2020, 01:52:05
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,

    AÖF bilişimle ilgili bir bölüm okumak istiyorum. Nasıl kayıt olurum? Herhangi bir sınava girmem gerekli mi? Bu konularda hiçbir bilgim yok. Beni aydınlatabilir misiniz?

    Saygılarımla
  • 02-02-2020, 01:56:09
    #2
    Hocam normal üniversitede okumuş veya okuyorsanız kaydolabiliyorsunuz. (Diğer olasılıklar hakkında fikrim yok)
    Web tasarım kodlama var 2 senelik
    Yönetim bilişim sistemleri var 4 senelik
    Senelik 600tl civarı bir ücreti var.
  • 02-02-2020, 01:56:40
    #3
    Hali hazırda üniversite okuyorsanız ya da mezunsanız, ikinci üniversite kapsamında kayıt olabilirsiniz. Aksi halde üniversite sınavına girmeniz gerekiyor.
  • 02-02-2020, 01:58:39
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bildiğim kadarıyla;

    - ara dönemde kayıt yok aöf'de, yazın kayıt oluyorsun.
    - web tasarım bölümü diye bir bölüm var.
  • 02-02-2020, 02:02:46
    #5
    Eğer hali hazırda bir üniversite öğrencisiyseniz "İkinci Üniversite" olarak hiçbir sınava girmeden istediğiniz bölüme kayıt olabilirsiniz. Eğer üniversite öğrencisi değilseniz üniversite sınavına girip barajı geçmeniz yeterli. Sonrasında çoğu bölüme giriş yapabilirsiniz. Puanlarını bilmiyorum. Onun dışında kayıt olmak için şehirinizde bulunan "AÖF Merkezine" gitmeniz gerekiyor. Harç yatırmanız ve gerekli evrakları verip aöf öğrenicisi oluyorsunuz. Her dönem başında harç ödemesi yapmanız gerekmektedir. Bu ödemeleri online olarak ya da atmler ile yapabiliyorsunuz. Bunun dışında hocam ilk sene ders seçimi yapmıyorsunuz, 2. sınıftan itibaren ders seçimi yapabiliyorsunuz. İlk yıl zorunlu dersleri alıyorsunuz sadece. Sınav tarihleri aöf'ün sitesinde takvim olarak yer alıyor. Sınavlar haftasonu olmakta. Sınavların hepsi test ve 4 yanlış bir doğruyu götürüyor. Her soru 5 şıktan oluşmakta. Sınavlara çalışabilmeniz için kaynakları aöf'ün kampüs diye bir sitesi var oradan bulabilirsiniz. Videolu eğitim, ders kitapları, özetler ve canlı derslere oradan ulaşıyorsunuz. Otomatik olarak seçtiğiniz dersler orada gözüküyor ve uğraşmadan bulabiliyorsunuz. Sınav için "Sınav giriş belgesi" çıkarmanız gerekiyor ve kalem, silgi, kalemtraş gibi malzemeleri kendiniz götürüyorsunuz. Belirlenen sınav salonunda belirlenen sırada oturuyorsunuz. 3 gözetmen oluyor sınavlarda. Sınav giriş belgesi ve kimlik girişte zorunlu. Telefon sokamıyorsunuz diğer herşey serbest. Hesap makinesi dahil. Sınavlar sabah cumartesi ve pazar 9.30da olmakta ve ilk 30 dakika çıkış yasak. Çan sistemi mevcut bu sayede çoğu dersten 40-50 alarak geçebiliyorsunuz. Vize %30 final %70 etkiliyor geçme notunuzu. Yani sadece finalden yüksek not alarak geçebiliyorsunuz dersleri. Genel olarak dersler kolay ve az bir gayret ile geçilebiliyor.

    Sonuç olarak herkese AÖF'den bir bölüm okuyup bitirmeyi, özellikler 4 yıllık diploma almayı tavsiye ederim.
  • 02-02-2020, 02:03:32
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tanıtım videosundan yararlanabilirsiniz hocam;

    https://youtu.be/mGLONrsIT70