Merhaba,

AÖF bilişimle ilgili bir bölüm okumak istiyorum. Nasıl kayıt olurum? Herhangi bir sınava girmem gerekli mi? Bu konularda hiçbir bilgim yok. Beni aydınlatabilir misiniz?

Saygılarımla