• 31-01-2020, 01:18:09
    #1
    Merhabalar. Az önce forumdan arkadaşın birinden kullanıcı adı aldım. Hesap olarak almadım, kendisi adı boşa düşürdü ben de yeni üyelik açtım o kullanıcı adıyla. Bu kullanıcı adının benden gitme şansı var mı? Riskli midir?
  • 31-01-2020, 01:20:22
    #2
    Yok hocam sıkıntı çekmezsiniz
  • 31-01-2020, 01:20:30
    #3
    hocam kendinize ait arabanızın başkası tarafından "bu araba benimdi" demesi ne kadar mantıksız ise gitmesi de o kadar mantıksız olur. Birisinin elinden zorla bişey alınamaz. Arkadaşların boşa düşürdükleri instagram adresleri muhtemelen spama düşmüş, uzun yıllardır kullanılmayan hesaplardır. Bu yüzden alım çok kolaydır. Eğer öyle bir şey olsa, bugün gidersiniz, cumhurbaşkanlığı yada herhangi bir kurumun instagram hesabını düşürür, alır savaş çıkarırsınız. Ciddi bir konu
  • 31-01-2020, 01:24:05
    #4
    sosyalortak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam kendinize ait arabanızın başkası tarafından "bu araba benimdi" demesi ne kadar mantıksız ise gitmesi de o kadar mantıksız olur. Birisinin elinden zorla bişey alınamaz. Arkadaşların boşa düşürdükleri instagram adresleri muhtemelen spama düşmüş, uzun yıllardır kullanılmayan hesaplardır. Bu yüzden alım çok kolaydır. Eğer öyle bir şey olsa, bugün gidersiniz, cumhurbaşkanlığı yada herhangi bir kurumun instagram hesabını düşürür, alır savaş çıkarırsınız. Ciddi bir konu
    Peki bu kullanıcı adının spama düşüp düşmediğinin testini nasıl yapabilirim?
  • 31-01-2020, 01:28:30
    #5
    emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki bu kullanıcı adının spama düşüp düşmediğinin testini nasıl yapabilirim?
    yani bu konu hakkında tam anlamı ile bilgim olmamakla birlikte, profili açıksa, en son yüklediği gönderi üzerinden seneler geçmişse, bu spam bir hesaptır. Bu hesabı spam olarak şikayet edip, hesabı kapattırdıktan sonra, o kullanıcı adını alabiliyorlar mı bilmiyorum.Yada bir başka değişken söyleyim, o hesap spam olarak verification olayına mı düşecek yoksa direk kapatılacak mı ? Onaya düşen hesap kaç gün süre ile onayda bekleyip kapatılacak, direk kapatılan hesap kullanıcı adı kaç gün sonra boşa düşer bilmiyorum.