Merhabalar. Az önce forumdan arkadaşın birinden kullanıcı adı aldım. Hesap olarak almadım, kendisi adı boşa düşürdü ben de yeni üyelik açtım o kullanıcı adıyla. Bu kullanıcı adının benden gitme şansı var mı? Riskli midir?