• 30-01-2020, 23:37:26
    #10
    erdem21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    davetiye gönderirken sorun olmuyor ama başvuruda sıkıntılı.
    Başvuru da sorunsuz gerçekleşti. Ekran görüntüsü atabilirim
  • 30-01-2020, 23:45:11
    #11
    Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru da sorunsuz gerçekleşti. Ekran görüntüsü atabilirim
    yok anlatamadım şimdi r10 a girmenin iki yolu var
    1. Davetiye (sizin yaptığınız yol)
    2. Başvuru ile davetiyesiz (bu benim sorduğum yol)
  • 30-01-2020, 23:47:44
    #12
    Yanlış anlamışım o zaman hocam. Evet diğer yolda denilen gibi kendi domaine ait mail gerekiyor.