R10 davetiye hk. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 davetiye hk.
11
●
422
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
R10 davetiye hk.
1
2
30-01-2020, 23:37:26
#10
Zorluer
erdem21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
davetiye gönderirken sorun olmuyor ama başvuruda sıkıntılı.
Başvuru da sorunsuz gerçekleşti. Ekran görüntüsü atabilirim
30-01-2020, 23:45:11
#11
erdem21
Zorluer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Başvuru da sorunsuz gerçekleşti. Ekran görüntüsü atabilirim
yok anlatamadım şimdi r10 a girmenin iki yolu var
1. Davetiye (sizin yaptığınız yol)
2. Başvuru ile davetiyesiz (bu benim sorduğum yol)
30-01-2020, 23:47:44
#12
Zorluer
Yanlış anlamışım o zaman hocam. Evet diğer yolda denilen gibi kendi domaine ait mail gerekiyor.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler