Zorluer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başvuru da sorunsuz gerçekleşti. Ekran görüntüsü atabilirim
yok anlatamadım şimdi r10 a girmenin iki yolu var
1. Davetiye (sizin yaptığınız yol)
2. Başvuru ile davetiyesiz (bu benim sorduğum yol)