Merhaba arkadaşlar İdeasoft'un E-ticaret paketlerine rast geldim. Sizce bu paketler kazandırır mı? Verdiğiniz parayı çıkarır mısınız? Yoksa boş mu? Ben 3.paket düşünüyorum en azından şimdilik. Ayrıca ödeme sistemlerini vs. kuruyorlar diye biliyorum peki vergi verme işi nasıl olacak. Muhtemelen bu işin vergisi ve tedarikçi kısmı en zoru. Kısacası biraz aydınlatılmak istiyorum tecrübeli arkadaşlar tarafından. Bilgiye açım Teşekkürler
Bahsettiğim paketler https://www.ideasoft.com.tr/e-ticaret-paketleri/
Aman diyim hocam
3. Paketin 3 katı para vermeniz gerekiyor ki adam akıllı site yapsınlar.
O fiyata özel tasarım dahil değil diye biliyorum. Tasarım içinde bi o kadar para verirsiniz. Diğer işler içinde o kadar para verirsiniz 3 katı para ödersiniz.
Aman diyim hocam
3. Paketin 3 katı para vermeniz gerekiyor ki adam akıllı site yapsınlar.
O fiyata özel tasarım dahil diye biliyorum. Tasarım içinde bi o kadar para verirsiniz. Diğer işler içinde o kadar para verirsiniz 3 katı para ödersiniz.
Sende gidiyor geliyor kendi referans kodun ile satış yapmak için herkese shopify öneriyorsun. Madem öneriyorsun referans gösterde görelim nasıl işliyor siten?
Sende gidiyor geliyor kendi referans kodun ile satış yapmak için herkese shopify öneriyorsun. Madem öneriyorsun referans gösterde görelim nasıl işliyor siten?
Sallama orandan burandan, hangisi iyi ise onu tavsiye ediyorum.
Kendi işine bak.
Bende günlerdir araştırıyorum vergi levhası şart home ofis olarak başlıcam ama e-ticarer sitesi xml bayilik filan iyi bir arsştirma şart şuan bayilik olayını çözüyorum 2 aşama vergi levhası son olarak site bakıcam