• 25-01-2020, 15:07:50
    #1
    Merhaba arkadaşlar İdeasoft'un E-ticaret paketlerine rast geldim. Sizce bu paketler kazandırır mı? Verdiğiniz parayı çıkarır mısınız? Yoksa boş mu? Ben 3.paket düşünüyorum en azından şimdilik. Ayrıca ödeme sistemlerini vs. kuruyorlar diye biliyorum peki vergi verme işi nasıl olacak. Muhtemelen bu işin vergisi ve tedarikçi kısmı en zoru. Kısacası biraz aydınlatılmak istiyorum tecrübeli arkadaşlar tarafından. Bilgiye açım Teşekkürler
    Bahsettiğim paketler https://www.ideasoft.com.tr/e-ticaret-paketleri/
  • 25-01-2020, 15:09:59
    #2
    Aman diyim hocam
    3. Paketin 3 katı para vermeniz gerekiyor ki adam akıllı site yapsınlar.

    O fiyata özel tasarım dahil değil diye biliyorum. Tasarım içinde bi o kadar para verirsiniz. Diğer işler içinde o kadar para verirsiniz 3 katı para ödersiniz.
  • 25-01-2020, 15:11:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Uzak dur hocam
  • 25-01-2020, 15:12:43
    #4
    Boş bitün Türkiyedekiler.
    Shopify kullanın.
  • 25-01-2020, 15:14:11
    #5
    Satacağınız ürün, kuracağınız site, devamlılık ve reklam bunları yapmadığınız sürece hangi paketi alırsanız alın size para kazandırmaz.

    Herşey sistemle bitmiyor maalesef.

    Vergi levhanız yoksa zaten ödeme alamazsınız havale dışında. eticarette de kart oranı çok yüksek. En az şahıs firması gerekli.
  • 25-01-2020, 15:16:19
    #6
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman diyim hocam
    3. Paketin 3 katı para vermeniz gerekiyor ki adam akıllı site yapsınlar.

    O fiyata özel tasarım dahil diye biliyorum. Tasarım içinde bi o kadar para verirsiniz. Diğer işler içinde o kadar para verirsiniz 3 katı para ödersiniz.
    Calyx34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzak dur hocam
    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş bitün Türkiyedekiler.
    Shopify kullanın.
    Pablo61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satacağınız ürün, kuracağınız site, devamlılık ve reklam bunları yapmadığınız sürece hangi paketi alırsanız alın size para kazandırmaz.

    Herşey sistemle bitmiyor maalesef.

    Vergi levhanız yoksa zaten ödeme alamazsınız havale dışında. eticarette de kart oranı çok yüksek. En az şahıs firması gerekli.
    Teşekkürler ilginiz ve cevaplarını için dikkate alacağım
  • 25-01-2020, 15:17:19
    #7
    Sende gidiyor geliyor kendi referans kodun ile satış yapmak için herkese shopify öneriyorsun. Madem öneriyorsun referans gösterde görelim nasıl işliyor siten?

    serhat_akan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Boş bitün Türkiyedekiler.
    Shopify kullanın.
  • 25-01-2020, 15:22:31
    #8
    Pablo61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende gidiyor geliyor kendi referans kodun ile satış yapmak için herkese shopify öneriyorsun. Madem öneriyorsun referans gösterde görelim nasıl işliyor siten?
    Sallama orandan burandan, hangisi iyi ise onu tavsiye ediyorum.
    Kendi işine bak.
  • 25-01-2020, 15:23:24
    #9
    Bende günlerdir araştırıyorum vergi levhası şart home ofis olarak başlıcam ama e-ticarer sitesi xml bayilik filan iyi bir arsştirma şart şuan bayilik olayını çözüyorum 2 aşama vergi levhası son olarak site bakıcam