Merhaba arkadaşlar İdeasoft'un E-ticaret paketlerine rast geldim. Sizce bu paketler kazandırır mı? Verdiğiniz parayı çıkarır mısınız? Yoksa boş mu? Ben 3.paket düşünüyorum en azından şimdilik. Ayrıca ödeme sistemlerini vs. kuruyorlar diye biliyorum peki vergi verme işi nasıl olacak. Muhtemelen bu işin vergisi ve tedarikçi kısmı en zoru. Kısacası biraz aydınlatılmak istiyorum tecrübeli arkadaşlar tarafından. Bilgiye açım Teşekkürler
Bahsettiğim paketler https://www.ideasoft.com.tr/e-ticaret-paketleri/