• 22-01-2020, 17:09:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar ben belki biraz soru tuhaf olucak ama şöyle bir durum var yaklaşık 1999 yılından beri nettetim ben ve benim gibi Milyon veya milyarlar ca insan internetten Ücretli satılan Programları indirip Crack ları bulup ücretsiz kullanıyorlar bu kul hakkına girmiyormu ?
    Bu sadece programla sınırlı değil örnek youtube video ekliyorsun başkasının videosunu yorumluyorum diye Para kazanıyorsun bunlar aynı sınıfa girmezmi ??
    Logo Grafik yapıyosun Yabancı siteyi indir türkceleştir imzanı koy ben yaptım sat ?
    Daha vs...
  • 22-01-2020, 17:10:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Of lu bi hocaya sormak lazım.
  • 22-01-2020, 17:11:10
    #3
    bende senelerdir öyle yapıyorum winrar vs gibi basit iyi büyük programlar hatta oyunlarda da öyle yeri geldiğinde ama nedense 1 yıllık adobe aldım 3.5k para gitti ve piyasada cracklı olanlarıda var ama kul hakkı bence oluyor bana göre.
  • 22-01-2020, 17:11:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    baskasinin yaptigi birşeyi ücretsiz kullanmak/satmak sizce de mantikli mi empati yapın bakalım
  • 22-01-2020, 17:11:52
    #5
    igtr.net
    Girer bence emek var
  • 22-01-2020, 17:12:53
    #6
    Kul hakkına muhakkak giriliyor ancak din konusunda bu husus ince bir çizgi dikkat etmek gerek... Allahın affetmeyeceği en önemli konudur kul hakkı!
  • 22-01-2020, 17:14:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Pold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    baskasinin yaptigi birşeyi ücretsiz kullanmak/satmak sizce de mantikli mi empati yapın bakalım

    işte mesele orda 1 kişi çıksında bugüne kadar 1 tane program veya bir şeyin hakkına girmedim desin empatiyi o yapsın .
  • 22-01-2020, 17:16:54
    #8
    Ben bir program yazsam ve birileri çıkıp o programı cracklayıp para kazansa, ben hakkımı helal etmem.
  • 22-01-2020, 17:16:55
    #9
    Okullar Bile Windowsu Crackli Kullanıyor. Kullanmıyorum Diyen Herkes Kullanıyor Çoğu Programı