bende senelerdir öyle yapıyorum winrar vs gibi basit iyi büyük programlar hatta oyunlarda da öyle yeri geldiğinde ama nedense 1 yıllık adobe aldım 3.5k para gitti ve piyasada cracklı olanlarıda var ama kul hakkı bence oluyor bana göre.