Pold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baskasinin yaptigi birşeyi ücretsiz kullanmak/satmak sizce de mantikli mi empati yapın bakalım

işte mesele orda 1 kişi çıksında bugüne kadar 1 tane program veya bir şeyin hakkına girmedim desin empatiyi o yapsın .