• 22-01-2020, 09:52:17
    #1
    Arkadaşlar aşağıdaki forumda adamlar r10 hesapları satıyorlar büyük ihtimal çalıntı hesaplar

    https://www.darbeturk.net/19-account...vetiyeler.html

    Size tavsiyem şifrelerinizi ne olur ne olmaz değiştirin.
  • 22-01-2020, 09:55:24
    #2
    Forumun tasarımına bak hale 90 yılların tasarımı
  • 22-01-2020, 10:01:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    iki aşamalı doğrulamayı açıyorsunuz gerisini düşünmüyorsunuz
  • 22-01-2020, 10:04:38
    #4
    valla ben bir dönem kredi kartımdan para çekildiği için araştıra araştıra buraya kadar geldim. icq guruplarında kendi kartımı buldum
    hatta 2bavul euro ile suudi arabistana kaçan iki moderatör vardı bir zamanlar. içlerinde acayip hack işi yapanlar var.
  • 22-01-2020, 10:05:03
    #5
    Murataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar aşağıdaki forumda adamlar r10 hesapları satıyorlar büyük ihtimal çalıntı hesaplar

    https://www.darbeturk.net/19-account...vetiyeler.html

    Size tavsiyem şifrelerinizi ne olur ne olmaz değiştirin.
    biri üye olsada orda olan üyelikler banlansa bari @coskun abi
  • 22-01-2020, 10:07:27
    #6
    Bunların ele başları hala tutuklanmadımı ya? Devlet bunlarla ilgili işlem yapması lazım bence.
  • 22-01-2020, 10:09:19
    #7
    Celil53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunların ele başları hala tutuklanmadımı ya? Devlet bunlarla ilgili işlem yapması lazım bence.
    herkes cimerden yazarsa kesin işlem başlar ama birlik olmak lazım. Acaba bazen mail geliyor bunlardanmı geliyor bu mailler bitcoin hesabına para yatır yoksa görüntülerin elimizde gibisinden halbuki bilgisayarda kamera bile yok
  • 22-01-2020, 10:10:08
    #8
    r10'un değerini arttırır böyle şeyler, ayrıca bedava reklam.
    asalak bir tip gelirse zaten gereken muameleyi görür.
    Bunlar r10'un doğru yönetildiğini gösteren minik detaylar.
  • 22-01-2020, 10:10:53
    #9
    CooL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    r10'un değerini arttırır böyle şeyler, ayrıca bedava reklam.
    asalak bir tip gelirse zaten gereken muameleyi görür.
    Bunlar r10'un doğru yönetildiğini gösteren minik detaylar.
    Hocam kimsenin reklamını falan yaptığım yok meseleyi tamamen yanlış anlamışsınız sadece herkesin dikkatli olmasını gerekirse şifrenizi değiştirmeniz için böyle bir konu açtım