Arkadaşlar aşağıdaki forumda adamlar r10 hesapları satıyorlar büyük ihtimal çalıntı hesaplar

https://www.darbeturk.net/19-account...vetiyeler.html

Size tavsiyem şifrelerinizi ne olur ne olmaz değiştirin.